فاکتورهای کیفیت مبل

سه شنبه 19 آذر 1398
20:41
گروه برنامه نویسی اینفوجاب

همگی ما ایده خیر در باب آنچه را که در سبک های مبلمان دوست نداریم و دوست نداریم ، داریم ، ولی آیا می‌دانیم مبلمان یگانه در یک اتاق به چه اجزای خاصی نیاز داریم؟ در برخی از اتاقها به طور کاملً بدیهی میباشد. تختخوابها در اتاق خوابها لازم می‌باشند ، اتاقها و صندلیها در اتاقهای غذاخوری ما یحتاج میباشد. ولی بالاتر از آن ، برخی اوقات ما می بایست پیشین از اینکه بدانیم برای لوازم اتاق برای چه اجزایی از مبلمان نیاز داریم ، بدین تفکر کنیم که چه گونه می‌خواهیم اتاق فعالیت نماید.

چهار میزان اساسی موجود هست که در انتخاب قطعات مبلمان مایحتاج در یک اتاق به کار گیری میگردد. اولی سؤالی که بایستی به آن جواب دهیم استعمال و همت اتاق میباشد. برای مثال ، در یک فضای اتاق نشیمن ، یک‌سری نفر دوست دارید بنشینید؟ آیا شما یک کانون مختص در اتاق دارید که می‌خواهید مبلمان در راس آن قرار گیرد؟ این معمولاً شومینه ، راءس رسانه تلویزیونی یا این که پنجره هایی با چشم انداز میباشد. در‌صورتی‌که بیش تر از یک نقطه کانونی در اتاق وجود داشته باشد چه میگردد؟ شاید در حالتی که فضای لازم را برای قرار به دست آوردن در هر دو نقطه کانونی تولید نماید ، نیاز به تولید دو بخش مکالمه داریم. قضیه کانون های تابستانی و زمستانی نیز موجود هست. شاید یک شومینه نقطه کانونی برای فصل زمستان باشد ، البته نمای خارج پنجره ها به کانون فصل تابستان تبدیل میشود. چینش مبلمان بعد از فصلی به فصول دیگر عوض می شود. نکته دیگر به کارگیری از اتاق میباشد. در حالتی که یک اتاق خانوادگی باشد ، آیا این اتاق در جايگاه نخستین برای رسانه های تلویزیونی آیتم به کار گیری قرار میگیرد یا این که بازی هایی انجام میگردد و یک راءس آب میوه موجود هست. آیا کمپانی کنندگان درین اتاق کودک ها خردسال ، نوجوان یا این که بزرگسال می باشند؟ گشوده هم ، این سؤال که اکثری از اشخاص نیاز دارا‌هستند تا نمایشنامه ها را در معادله جای دهند.

دومی ترازو آیتم دقت ، تخصیص محیط میباشد. آیا فضای کافی در اتاق موجود است که بتواند تمام کارکردهای متبوع را در خویش جای دهد؟ بعضی وقت ها با مقداری خلاقیت و مبلمان یک‌سری منظوره می‌توانیم به‌این انگیزه برسیم. ارتباط دور و اطراف با دور و بر حریم آن نیز با در حیث به دست آوردن درها ، پنجره ها و پلکان ها گزینه اعتنا میباشد. همینطور می بایست از خصوصیت های ویژه ای زیرا کاردستی زینتی ، سقف های طاقدار و نماها نیز در حیث گرفت. ملاحظات ساختاری مانند ردیف ، دیوارهای یاتاقان و قوسها در تصمیم گیری درباره ی دکورا سیون اتاق مهم میباشد.

سومی واحد سنجش در لحاظ به دست آوردن گزینش مبلمان ، واحد سنجش ترافیک یک اتاق میباشد. درهای محل ورود ، پیاده راهها و جریان ترافیک از اتاق به اتاق دیگر و به فضای خارج کجاست؟ زمانی که جریان ترافیک را در حیث میگیرید ، یکسری توشه طرح مبلمان شما تماماً محدود میشود.

در پایان اینکه ، طرح مبلمان را برای چهار‌مین گزینه در لحاظ میگیریم. زمانی سه واحد سنجش اولیه را گزینه اعتنا در اختیار بگذاریم - کارایی ، محیط و جریان ترافیک - آنگاه طرح مبلمان بسیار بی آلایش خیس میگردد. مدام ایده خیر و خوبی میباشد که گذشته از تعیین مبلمان ، مبلمان را روی یک طبقه قرار دهید. مهم میباشد که‌این طرح ظریف باشد و مبلمان به \"مقیاس\" کشیده شود.

ایرادات با اندازه مبلمان و یا این که حتی مبلمان غلط اکثر اوقات در‌این مرحله مهم گرفتار میشوند. اکثری از اشخاص در خرید مبلمان یا این که اتاق خیلی کوچک یا این که خیلی کوچک را غلط میگیرند چون آن‌ها آن را در یک طبقه کف نمی گذارند. یک شخص پیش کسوت که عادت دارااست با مقیاس در یک اتاق فعالیت نماید ، قادر است بارها به یک اتاق نگاه نماید و می‌تواند بگوید چه قطعات و اندازه مطلوب می باشند. با این حالا ، اینجانب هنوز هم می‌دانم که یک طرح کف هنوز هم موءثر میباشد.

بعد از معلوم شدن قطعات یگانه مبلمان ، گزینش بعدی مبلمان میباشد. سه دسته مبلمان موجود هست: سفارشی تشکیل‌شده ، مهیا تشکیل‌شده و داخلی. سبک مبلمان مدام آیتم دقت عمده و همینطور هزینه ای میباشد. طولانی تر زمان ها ، هزینه مبلمان کیفیت عالی انتخاب می گردد. مبلمان تشکیل شده بهتر که از چوب های مشقت بار چوب ، فوم های کیفیت خوب بهتر ، ایجاد و سازهای بهتر و اتمام های بهتر استعمال میشود پرهزینه خیس میباشد. اینجانب مدام پیشنهاد می‌کنم مبلمان با شایسته ترین کیفیت را خریداری نمایید که بضاعت و توان خرید آن را داشته باشید. یک قطعه با کیفیت بالا دوام بیشتری خواهد داشت ، اضافه به حیث میرسد و ریلکس خیس خواهد بود. در دراز برهه زمانی ، مبلمان کیفیت بالا بهتر ممکن میباشد خرید بهتری باشد چون نیازی به ردوبدل اکثر زمان ها زمان ها نخواهد بود.

\"شایسته ترین\" گزینش مبلمان تعیین در میان همگی سبک ها ، رنگ ها و آیتم ها میباشد. این هنگامی میباشد که تمام طرح ریزی پیش پرداخت می گردد ، و سرگرمی آغاز میشود. خرید مبلمان مطلوب میتواند جایزه دهنده و تحریک کننده باشد. و ولی ، زمانی که در اتاق قرار داده گردیده و میدانید گزینش قابل قبولی میباشد ، فعالیت نیکی میباشد.

کارینا راسل عضو ماهر انجمن پباده سازی داخلی ایالات متحده میباشد. وی و همسرش صاحب و مالک Rocky Mountain Design-Interiors با تالار های اکران در بوزمان و لیوینگستون می باشند.


[ بازدید : 408 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
اطلاعات جدید حوزه ساختمان را در این وبلاگ مطالعه کنید.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اطلاعات جامع صنعت ساختمان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]